Zwroty i wymiany

Zwrotu i wymiany zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Aby zgłosić:

  • Zwrot: zaloguj się na swoim koncie SHOWROOM Kids i wybierz odpowiednie zamówienie z listy. Następnie kliknij w odnośnik Formularz zwrotu. Zwróć uwagę, że formularz będzie dostępny po zaktualizowaniu status - maksymalnie w ciągu 48h od momentu otrzymania paczki. Po wybraniu zwracanych produktów wyświetlimy Ci instrukcje na temat dalszych kroków. Po zatwierdzeniu zgłoszenia zwrotu otrzymasz informację na jaki adres powinny zostać odesłane zwracane produkty (wysyłasz je bezpośrednio do projektanta). Te dane otrzymasz również e-mailem.
    Sposób, w jaki odeślesz produkty zależy od Ciebie, dokonujesz go na swój koszt - może być to kurier lub Poczta Polska. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu. W momencie, gdy projektant potwierdzi nam otrzymanie zwróconych produktów w nienaruszonym stanie, pieniądze za produkty oraz wysyłkę (jeśli zwracasz całą zawartość zamówienia) zostaną przelane na Twój rachunek bankowy. Poinformujemy Cię o tym e-mailem.
    Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów używania.
  • Wymianę: zaloguj się na swoim koncie SHOWROOM Kids i wybierz odpowiednie zamówienie z listy. Następnie kliknij w odnośnik Formularz wymiany. Zwróć uwagę, że formularz będzie dostępny po zaktualizowaniu status - maksymalnie w ciągu 48h od momentu otrzymania paczki. W komentarzu pozostaw informacje na jaki rozmiar/kolor ma zostać dokonana wymiana. Wymiany możesz dokonać tylko w ramach tego samego produktu. Prosimy o wcześniejsze sprawdzenie, czy taka kombinacja koloru i rozmiaru jest dostępna na stronie. Po zatwierdzeniu zgłoszenia wyświetlimy adres na jaki powinny zostać odesłane produkty do wymiany. Sposób, w jaki odeślesz produkty zależy od Ciebie, dokonujesz go na swój koszt - może być to kurier lub Poczta Polska. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu.
    Może się zdarzyć, że ze względu na stany magazynowe projektant nie będzie miał możliwości wymiany produktów na wybrany przez Ciebie kolor/rozmiar. W takim wypadku skontaktujemy się z Tobą z prośbą o podanie numeru rachunku bankowego, na który mamy dokonać zwrotu środków.
    Pamiętaj, że wymieniane produkty nie mogą nosić śladów używania.
  • Przejdź do częstych pytań ›