Częste pytania

Jeśli chcesz dowiedzieć się czym jest i jak działa SHOWROOM Kids, koniecznie zapoznaj się z opisem naszej platformy. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania:

  • 1. Jak mogę założyć konto na SHOWROOM Kids?

    Aby założyć konto w serwisie SHOWROOM Kids, skorzystaj z opcji Załóż konto w prawym górnym rogu strony. Pamiętaj, aby założyć konto musisz zaakceptować nasz regulamin i politykę prywatności. Możesz również zaznaczyć chęć otrzymywania newslettera, wtedy będziemy na bieżąco informować Cię o nowościach i promocjach dostępnych na naszym portalu. Po prawidłowym zalogowaniu, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający utworzenie konta.

  • 2. Jak mogę zalogować się na koncie SHOWROOM Kids?

    Aby zalogować się na koncie SHOWROOM Kids kliknij w link Zaloguj się w prawym górnym rogu ekranu. Po wpisaniu prawidłowego adresu e-mailowego i hasła, w prawym górnym rogu strony pojawi się Twoje imię. Oznacza to, że jesteś już zalogowany i możesz rozpocząć zakupy :)

  • 3. Nie pamiętam hasła, co mam zrobić?

    Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło. Na Twój adres e-mail wyślemy nowe hasło, które możesz później zmienić samodzielnie. Wystarczy, że zalogujesz się na stronie showroom.pl i w prawym górnym rogu najedziesz myszką na swoje imie i wybierzesz odnośnik “Twoje dane”. Tam możesz zmienić hasło na nowe.

  • 4. Jak złożyć zamówienie w serwisie SHOWROOM Kids?

    Zaloguj się na swoje konto w serwisie SHOWROOM Kids. Wybierz interesujący Cię produkt - zaznaczając wybrany przez Ciebie kolor i rozmiar. Następnie dodaj produkt klikając na "dodaj do koszyka". Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało wysłane do innego kraju niż Polska, pamiętaj o zmianie kraju dostawy w koszyku. Również tam możesz wybrać sposób dostawy. Pamiętaj, że wszystkie zamówienia złożone w SHOWROOM Kids wysyłane są bezpośrednio od projektantów - w ten sposób maksymalnie ograniczamy Twój czas oczekiwania.

    Oferujemy dwa sposoby wysyłki:

    • Paczka w Ruchu: dostawa w 3 dni robocze od momentu nadania paczki przez projektanta,
    • Kurier UPS: dostawa w 1 dzień roboczy od momentu nadania paczki przez projektanta.

    Cena podana przy wyborze sposobu wysyłki jest łączną ceną wysyłki paczek od wszystkich projektantów z tego zamówienia. Może się zdarzyć, że w Twoim zamówieniu dostępny będzie tylko Kurier UPS - jest to spowodowane faktem, że niektórzy projektanci nie mają możliwości wysyłki w inny sposób. Po wyborze sposobu dostawy, kliknij na "Przejdź do kasy".

    Następnie wypełnij swoje dane oraz wybierz sposób płatności.

  • 5. Czy zamówienie może być wysłane za granicę?

    Oczywiście! SHOWROOM Kids realizuje dostawy kurierem UPS poza granice Polski. Po dodaniu interesujących Cię produktów do koszyka, wybierz kraj dostawy. Koszt przesyłki ulegnie zmianie.

  • 6. Jak długo będę czekać na przesyłkę i dlaczego muszę za nią płacić kilka razy?

    W SHOWROOM Kids każdy projektant wysyła zamówione produkty samodzielnie, w związku z czym jeśli zamawiasz kilka produktów od różnych projektantów musisz zapłacić za każdą przesyłkę oddzielnie. SHOWROOM Kids nie dysponuje własnym magazynem, jesteśmy platformą łączącą projektantów z kupującymi. Dlatego nie ma możliwości wysłania kilku zamówień od różnych projektantów w jednej przesyłce.

    Informacja o czasie wysyłki znajduje się na stronie każdego produktu pod jego opisem. Większość produktów wysyłana jest w ciągu kilku dni, jednak niektóre produkowane są na zamówienie, więc czas ich wysyłki może sięgać nawet kilkunastu dni. Jeśli zamawiasz kilka produktów od jednego projektanta, przesyłka będzie do Ciebie wysłana w momencie, gdy wszystkie produkty będą gotowe.

    Pamiętaj, że SHOWROOM Kids oferuje bezpłatną wysyłkę kurierem UPS oraz Paczką w Ruchu na terenie Polski dla produktów i zamówień od jednego projektanta o wartości 400zł i więcej!

  • 7. Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

    Czas na przygotowanie wysyłki przez projektanta określony jest pod opisem każdego produktu. Realizacja dostawy od momentu wysyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych w zależności od wybranego sposobu dostawy. W momencie nadania przesyłki przez projektanta e-mailem otrzymasz jej numer śledzenia, który umożliwi Ci sprawdzenie jaka jest planowana data dostawy. W przypadku odbioru w kiosku Ruchu, w momencie dostarczenia paczki do wybranego przez Ciebie kiosku otrzymasz powiadomienie SMS-em.

  • 8. Czy mogę umówić się z kurierem na określoną godzinę odbioru paczki?

    W przypadku wysyłki kurierem nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Możesz samodzielnie skontaktować się z firmą kurierską i ustalić konkretny przedział godzinowy dostawy, natomiast nie możemy zagwarantować takiej możliwości. Kurier nie ma obowiązku dzwonić i uprzedzać przed dostarczeniem przesyłki. W momencie nadania zamówienia wysyłamy e-mail, w którym podany jest numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

    Wybierając opcję dostawy Paczka w Ruchu należy wybierać najdogodniejszy punkt odbioru przesyłki. Podczas składania zamówienia są podane godziny otwarcia kiosku. W momencie dostarczenia zamówienia do wybranego kiosku otrzymasz wiadomość SMS z kodem PIN umożliwiającym odbiór przesyłki.

  • 9. Czy mogę odebrać osobiście zamówienie w SHOWROOM Kids lub od projektanta?

    Nie ma możliwości odbioru zamówień w naszej siedzibie, ani bezpośrednio od projektantów. Jeśli nie chcesz czekać na kuriera sugerujemy skorzystanie z wysyłki do kiosku Ruchu, w takim wypadku zamówienie możesz odebrać w dogodnym dla Ciebie terminie (w ciągu 5 dni od momentu otrzymania wiadomości SMS o dostarczeniu przesyłki).

  • 10. Nie widzę złożonego przeze mnie zamówienia.

    Upewnij się, że zamówienie zostało złożone na koncie na którym jesteś obecnie zalogowany. Jeżeli zamówienie nie jest widoczne, sprawdź na jaki adres e-mailowy otrzymałeś powiadomienie o złożeniu zamówienia. Zaloguj się na tym adresie i sprawdź w zakładce Zamówienia.

  • 11. Czy mogę skontaktować się bezpośrednio z projektantem?

    SHOWROOM Kids nie umożliwia bezpośredniego kontaktu z projektantami. Do każdego zamówienia składanego w SHOWROOM Kids możesz dołączyć swój komentarz lub wskazówki dla projektanta. Wystarczy, że wypełnisz odpowiednie pole na stronie podsumowania zamówienia (przed wyborem sposobu płatności), a my Twój komentarz prześlemy do projektanta razem z informacją o złożonym zamówieniu.

    Jeśli chcesz zadać pytanie na temat danego produktu skontaktuj skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

  • 12. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    SHOWROOM Kids umożliwia trzy sposoby płatności za zamówienie:

    • Płatności za pomocą systemu PayU (przelew bankowy lub karta płatnicza),
    • Płatności za pomocą systemu PayPal,
    • Płatność za pobraniem (kurierowi przy odbiorze przesyłki lub w kiosku Ruchu).
    Wystarczy, że po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy wybierzesz dogodną dla siebie metodę płatności. Jeśli zdecydujesz się na płatność przez PayU lub PayPal, na wpłatę masz 72 godziny. W tym czasie zamówione produkty są zarezerwowane dla Ciebie, jednak po upływie terminu płatności zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a produkty staną się dostępne dla innych kupujących. O każdej zmianie statusu zamówienia powiadomimy Cię e-mailem, w którym znajdziesz też link do jego odnowienia.

    W przypadku płatności za pobraniem przez firmę UPS, pamiętaj o przygotowaniu gotówki w dniu, kiedy kurier będzie dostarczał Twoje zamówienie. Kurierzy UPS nie akceptują płatności kartami płatniczymi. Kartą możesz zapłacić wybierając przesyłkę do Kiosku Ruchu.

  • 13. Czy mogę zmienić sposób płatności za zamówienie?

    Aktualnie nie ma możliwości edytowania sposobu płatności w złożonym zamówieniu. Jeśli chcesz zapłacić w inny sposób złóż nowe zamówienie i poinformuj nas o tym fakcie, abyśmy mogli anulować poprzednie zamówienie.

  • 14. Mam problem z dokonaniem wpłaty.

    Jeśli podczas składania zamówienia wystąpił problem z wpłatą, zaloguj się ponownie na swoim koncie, wybierz dane zamówienie z listy i użyj niebieskiego przycisku Opłać. W przypadku płatności PayU będziesz mieć możliwość wyboru innego sposobu płatności (na przykład inny bank lub karta kredytowa zamiast przelewu).

    Jeżeli nadal masz problem z płatnością, możesz też dokonać przelewu brzpośrednio na nasz rachunek bankowy w tytule podając numer zamówienia. Dane do przelewu znajdziesz w Zakładce Kontakt.

    Na Twoją płatność czekamy maksymalnie 72 godziny od złożenia zamówienia. Po tym czasie Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane. O braku płatności poinformujemy Cię mailem, w którym znajdziesz też link do płatności. Anulowane zamówienie możesz odnowić używając przycisku znajdującego się w mailu z informacją o anulowaniu zamówienia.

  • 15. Mam pytanie dotyczące szczegółów interesującego mnie produktu dostępnego na stronie.

    Jeśli interesujący Cię wymiar lub kolor produktu nie jest uwzględniony na stronie, lub brakuje innych informacji skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, podając link do produktu lub jego kod oraz szczegółowe pytanie. Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z projektantem w celu uzyskania informacji i wróci do Ciebie z odpowiedzią tak szybko, jak to możliwe.

  • 16. Interesujący mnie produkt nie jest już dostępny.

    Produkty są udostępniane na stronie bezpośrednio przez Projektantów zgodnie z dostępnością produktów w magazynie. Zachęcamy do śledzenia naszej strony i zapisania się do newslettera, być może wybrany przez Ciebie produkt pojawi się w sprzedaży w najbliższej przyszłości.

  • 17. Czy produkt może być dostosowany do moich wymiarów?

    Niektórzy projektanci umożliwiają dopasowanie produktu zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Taka możliwość jest podana w opisie produktu. W tym przypadku poprosimy o podanie szczegółów w komentarzu podczas składania zamówienia (na stronie wyboru sposobu płatności).

    Pamiętaj, że produkt wykonany na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotom i wymianie.

  • 18. Czy można gdzieś „na żywo” obejrzeć ubrania dostępne na SHOWROOM Kids.PL?

    SHOWROOM Kids działa tylko w Internecie, a ponieważ produkty zamówione na naszej stronie wysyłane są bezpośrednio przez projektantów, nie mamy możliwości ich prezentacji na żywo. Jeśli wahasz się czy złożyć zamówienie pamiętaj, że każdy zamówiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

  • 19. Jak działają karty upominkowe SHOWROOM Kids?

    Karta upominkowa to doskonały sposób na prezent! W SHOWROOM Kids oferujemy szeroki wybór ubrań, butów i akcesoriów od niezależnych projektantów i marek, dlatego masz pewność, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

    Osoba obdarowana sama wybiera interesujący ją produkt lub produkty w ramach wartości karty. Jeśli zamówienie warte jest więcej niż wartość karty rabatowej istnieje możliwość dopłacenia jednym z dostępnych sposobów płatności. Niewykorzystaną kwotę można wykorzyststać w kolejnych zamówieniach, w tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Karta jest ważna 12 miesięcy od momentu zakupu. Karty podarunkowe kupisz na stronie kids.showroom.pl/d/karty-podarunkowe

  • 20. Nie otrzymałem kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera.

    Upewnij się, że dokonałeś zapisu w okienku pop-up przy wejściu na portal lub na dole strony. Przy rejestracji podczas składania zamówienia kod rabatowy nie jest wysyłany.

  • 21. Otrzymana przeze mnie karta lub kod nie działa.

    Upewnij się, że wpisywany numer nie posiada błędów lub nie posiada dodatkowych znaków np.: spacji. Dodatkowo sprawdź jego datę ważności. Jeśli masz pewność, że te informacje są poprawne, a karta lub kod nadal nie działa skontaktuj się się z naszym Biurem Obsługi Klientów.

  • 22. Jak mogę otrzymać kod rabatowy?

    Zachęcamy do śledzenia nas na Facebooku oraz zapisania się na do newslettera - znajdziesz tam informacje o aktualnych promocjach i dostępnych kodach rabatowych.

  • 23. Ile mam czasu na zwrot zamówienia i na jaki adres mam odesłać zwracany towar?

    Zwrotu zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Aby zgłosić zwrot, zaloguj się na swoim koncie na www.kids.showroom.pl i wybierz odpowiednie zamówienie z listy. Następnie kliknij w odnośnik Formularz zwrotu/wymiany. Po wybraniu zwracanego produktu wyświetlimy Ci instrukcję na temat dalszych kroków.

    Towar możesz odesłać za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL – umawiasz kuriera na dogodny dla siebie adres, o wyznaczonej godzinie. Koszt odesłania produktu wynosi 10 zł – przelew zwrotny zostanie pomniejszony o tę kwotę.

    Towar możesz odesłać również samodzielnie - kurierem lub Pocztą Polską. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu wymiany. W momencie, gdy projektant potwierdzi nam otrzymanie zwróconego produktu w nienaruszonym stanie, pieniądze za produkt oraz wysyłkę (jeśli zwracasz całą zawartość zamówienia) zostaną przelane na Twój rachunek bankowy. Poinformujemy Cię o tym e-mailem.

    Pamiętaj, że zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Prosimy o odesłanie wszystkich dokumentów dostarczonych w paczce.

  • 24. Dlaczego przycisk Formularz Zwrotu się nie pojawia przy moim zamówieniu?

    System potrzebuje do 48 godzin roboczych na zaktualizowanie statusu zamówienia na dostarczone - dotyczy to zwłaszcza zamówień z wybraną opcją płatności za pobraniem. Formularz zwrotu lub wymiany uaktywni się dopiero po zmianie statusu zamówienia.

  • 25. Nie otrzymałem/-am zwrotu środków na konto.

    Za pomocą numeru nadania przesyłki zwrotnej, którą wysłałeś do projektanta, sprawdź jej aktualne położenie. Projektant ma 72h na zatwierdzenie zwrotu od chwili jego odebrania. Wypłata środków nastąpi kolejnego dnia roboczego. Jeśli mimo dostarczenia przesyłki zwrotnej do projektanta nie wypłaciliśmy Ci zwrotu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • 26. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

    Oczywiście! Masz możliwość dokonania bezpłatnej wymiany. Możesz jej dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W tym celu zaloguj się na swoim koncie SHOWROOM KIDS i wybierz odpowiednie zamówienie z listy. Następnie kliknij w guzik Formularz zwrotu/wymiany. Zaznacz opcję „wymiana” i wybierz jaki nowy kolor i rozmiar produktu chcesz otrzymać. Wymiany możesz dokonać tylko w ramach tego samego produktu. Konieczne jest podanie numeru konta – na wypadek gdyby projektant nie miał możliwości dokonania wymiany na wybrany przez Ciebie kolor/rozmiar.

    Po zatwierdzeniu zgłoszenia pojawi się możliwość zamówienia kuriera na nasz koszt. Wystarczy podać adres oraz przedział godzinowy odbioru paczki przez kuriera.

    Towar możesz odesłać również samodzielnie - kurierem lub Pocztą Polską. Prosimy o zachowanie numeru nadania paczki do chwili zakończenia procesu wymiany.

    Wymieniony produkt otrzymasz zgodnie z pierwotnym czasem realizacji zamówienia i zostanie dostarczony w ten sam sposób.

    Pamiętaj, że wymieniany produkty nie może nosić śladów używania. Prosimy o odesłanie wszystkich dokumentów dostarczonych w paczce.

  • 27. Czy mogę wymienić zakupioną sukienkę na inny produkt tego samego projektanta?

    Wymiana następuje w ramach tego samego produktu, na inny kolor lub rozmiar. Obecnie nie ma możliwości wymiany na inny produkt.